יום ראשון, 21 במרץ 2010

תיוגי סרטים

למה אנשים חייבים לתייג הכול? שימו לב, הכול בחיים שלנו מתויג: בית ספר, לבוש, סגנון דיבור,חברה, מגדר וכמובן איזה סוג סרטים אנו הכי אוהבים? אני לא מבינה למה אי אפשר לאהוב פשוט את כל הז'אנרים? אני מבינה שאולי חלק מהאנשים לא אוהבים סרטי חשיבה והיגיון כי קשה להבין אותם. או סרטי מדע בדיוני כי הם פשוט לא אמתיים. ואפילו סרטי אימה כי הם מפחידים. אבל כל שאר הסוגים הם פשוט איכשהו תמיד באים ביחד. אני למשל לא יכולה לסבול סרטי אימה. כי לדעתי אין להם עלילה מעניינת, הם נועדו רק כדי להפחיד אותנו. אבל אני לא רוצה להכליל, יש כאלה ויש כאלה. אני פשוט לא אוהבת אותם. אני אוהבת בעיקר סרטי אקשן\פעולה או דרמה כמו "איילנד" למשל. איילנד מספר את סיפורו של לינקולן שש אקו שחי במתקן סגור שבו התושבים חושבים שהם שרידי האנושות אשר נכחדה כתוצאה מזיהום. לינקולן כמו כולם, חולם להגיע אל "האי", המקום האחרון בעולם שלא הזדהם. כתוצאה משרשרת אירועים שהתחילה מסקרנותו של לינקולן הוא מגלה במהרה שאין מקום כזה "האי" ושהוא לא בן אדם אמיתי אפילו, הוא מגלה שכל תושבי המתקן שבו הוא נמצא הם בעצם שיבוטים של אנשים עשירים בעלי בעיות בריאותיות, ושהאנשים שהולכים אל "האי" בעצם הולכים אל מותם, לינקולן וג'ורדן שתי דלתא הולכים לחפש את האנשים שעל פיהם הם יוצרו ותוך כדי אנשים מהמתקן רודפים אחריהם ומנסים לעצור אותם. סרט אקשן ופעולה עתידני עם דרמה וקומדיה משולבים. יואן מק'רגור וסקרלט ג'והנסון בסרט שגדול מהחיים. קישור לסרט איילנד :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה