יום שלישי, 13 באפריל 2010

אנג'לינה ג'ולי

לכל אחד יש את השחקן המועדף עליו. וכל אחד אומר שהשחקן הזה הוא היפה ביותר, המוכשר ביותר והמפורסם ביותר. אבל השחקנית שלי היא באמת היפה ביותר, המוכשרת ביתר והמפורסמת ביותר, למי שעוד לא הבין מי היא, זוהי כמובן אנג'לינה ג'ולי. עכשיו הבעיה היא על איזה מסרטיה אני יספר יש כל כך הרבה וכל אחד יותר יפה מהשני. אני יעשה לכם רשימה מתומצתת מאוד של סרטיה : טומב ריידר 1-2, אלכסנדר, ההחלפה, החטא הראשון, פוקס פייר, נערה בהפרעה, מר וגברת סמית, אספן העצמות, החוזה ותאמינו לי, יש עוד הרבה. אז הפעם אני יכתוב על מר וגברת סמית : שני אנשים, ג'יין וג'ון נפגשים בנסיבות מוזרות לפני 5 או 6 שנים בבוגוטה שבקולומביה ומתאהבים{כמובן}. הם עוברים לפרוורים וחיים חיים רגילים ומשעממים{לכאורה }. מתחת לפני השטח שניהם מתנקשים מצליחים בארגונים יריבים. לאחר משימה כושלת "שבטעות" שניהם הוצבו אליה, כל אחד מהארגון שלו, כל אחד מהם צריך לגלות את זהות השני ולחסלו תוך 48 שעות. לאחר שהספקות לגבי זהות השני הוסרו בארוחת ערב מותחת, הם צריכים לחסל אחד את השני בזמן הקצוב. לאחר פיצוץ מעלית, חדירה למטה החברה, מיני פצצה בז'קט וקרב יריות שהרס את הבית, הם מגלים שהם אוהבים אחד את השני והם מחליטים להתקומם מול שני הארגונים ובנתיים השעון מתקתק.... מר וגברת סמית :

תגובה 1:

  1. כן, היא הכי יפה שיש. אין ספק. חבל רק שהיא לא מקבלת תפקידים מעניינים יותר. אתמול ראיתי מלא שטויות באינטרנט, ב
    סרטים לצפייה ישירה היה הכי כיף, בקיצור, ראיתי את סולט שהוא יחסית חדש והיא ממש מעולה בו. מומלץ בטירוף!

    השבמחק